Повернення і обмін товарів магазин здійснює за такими правилами:

1) Протягом 14 днів будь-який товар можна обміняти або повернути, якщо він не має пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки. Умови не поширюються на електронні пристрої і обговорюються окремо при оформленні замовлення.

2) Схема проведення повернення при покупці онлайн:

Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання повернути товар і отримуєте дані для зворотного пересилання.
Відправляєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру. Номер карти для повернення коштів.
Після отримання повернення, магазин перевіряє товар на відсутність пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки.
Прийнявши повернення, магазин перераховує гроші Вам на карту


3) Схема проведення повернення при покупці в магазині аналогічна схемі при покупці онлайн, тільки все це проводиться в магазині без участі служб доставки.

4) Схема проведення обміну товару при покупці онлайн:

Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання обміняти товар і отримуєте дані для зворотного пересилання.
Відправляєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру.
Після отримання повернення, магазин перевіряє товар на відсутність пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки.
Прийнявши повернення, магазин відправляє Вам новий товар.


5) Схема проведення обміну товару при покупці в магазині аналогічна схемі при покупці онлайн і проводиться в магазині.

6) Хто оплачує доставку.

При обміні або поверненні товару, викликаним несправністю, дефектом або помилкою співробітника магазина (прийшов не той колір або розмір), доставку посилок оплачує магазин.
Якщо обмін або повернення викликані тільки Вашим бажанням- доставку оплачуєте Ви (покупець).